تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان
سرخط خبرها

شترهای آلوده به کرونا معدوم شدند

  • کد خبر: ۴۶۲۴۲
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
شترهای آلوده به کرونا معدوم شدند
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان از شناسایی محموله شتر آلوده به کرونا در استان خبر داد و گفت: این شترها بلافاصله معدوم شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، حسین رشیدی با اشاره به اینکه بیماری مرس که همان بیماری کرونا در شتر است در استان کرمان نمونه‌گیری و آزمایش می‌شود، افزود: محموله شتر آلوده به کرونا شناسایی و با نمونه‌گیری تشخیص داده شد و بلافاصله این شتر‌ها معدوم شدند.

وی با بیان اینکه گوشتی که به دست مردم می‌رسد کاملا سالم بوده و تمام تلاش خود را برای سلامت مردم به کار خواهیم گرفت، گفت: بیماری تب کریمه کنگو در استان کنترل شده است و به موقع رسیدگی و بسیار کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان عنوان کرد: تمام کشتارگاه‌های استان به پیش سردکن مجهز هستند و از انواع بیماری‌ها در استان جلوگیری می‌شود و شهروندان مطمئن باشند که گوشتی که از طریق شبکه رسمی کشور در اختیارشان قرار می‌گیرد کاملا کنترل شده و مشکلی برای مصرف ندارد.

رشیدی با اشاره به اینکه پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان را در دستور کار داریم، افزود: کمک به بهداشت عمومی جامعه از وظایف دامپزشکی است که از تولید و خوراک دام تا کشتار و عرضه گوشت دام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی اقداماتی برای پیشگیری از بیماری‌های دامی در استان انجام شده و یک تیم علمی این بیماری‌ها را رصد می‌کنند، گفت: برای اینکه بتوانیم موفق باشیم و خوب عمل کنیم تیم بررسی اپیدمیولوژیک بیماری‌ها در دامپزشکی استان کرمان تشکیل شده است.

اکنون طغیان بیماری‌های واگیردار در استان ۳۳ درصد کاهش یافته و تعداد آزمایش‌ها و داروخانه‌های دام و طیور در استان افزایش پیدا کرده است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->